fredag, mars 17, 2006

Äntligen hemma

Så var familjen hemma igen! Lite brunare och väldigt mycket mer utvilade. Två veckors total avkoppling i värme gjorde susen för humöret kan jag avslöja. Och alla eventuella betänkligheter jag som mamma hade om att resa utomlands med en liten bebis kunde jag ju snabbt o lätt sopa under mattan. Redan på flyget visade sig våran lilla Bi-Banka från sin absolut soligaste sida och charmade både flygvärdinnor och övriga resenärer.. Så fortsatte det resten av resan. (hon har bland annat lyckats skaffa sig tre fästmän som vill gifta sig om 20 år. Jag är tveksam...)
Hon sken som en sol hela dagarna och somnade som en sten klockan 1830 varje kväll. (en vana hon verkar fortsätta med här hemma till sina föräldrars stora glädje)
Semestern har för övrigt bestått av massa pepsi, öl, snorkling och en väldigt oplanerad förlovning. Så nu ska Biancas mamma och pappa äntligen gifta sig. Hepp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!

Grattis igen till förlovningen!!
Jag vet att du inte var så orolig inför att resa med lillan, men jag var det!! Är därför väldigt glad att det gick bra och att ni är hemma igen. Vi har saknat er!! Typiskt att Leon skulle bli sjuk så att vi inte kunde träffas i fredags. Hoppas att vi ses snart alla fall. Leon tackar för kortet!!

PUSS & Kram //E

Anonym sa...

Hej!
Grattis till förlovningen!!!!

Många kramar från
Blentarpsborna